lördag 5 juni 2010

Utmaning #21

Veckans utmaning från Fruarna Lilja ska det vara någonting som har med djur att göra. Var lite knivigt denna gång också.


Jag utgick i från ett tema skolavslutning och då blev det blått och grönt som fick domenera.



Flickan med badring och den gråa hunden kommer från Magnolia, en bruna hunden vet jag inte för den har jag stämplat av hos en vän.

Istället för blommor satte jag dit fjärilar som jag har fått av en dam som bor här nere. Hon har gjort dem till mig.

Ja ett bidrag från mig i alla fall.
Nu ska jag ut i värmen köpa is för det ska vara sommarfest nere vid poolen i dag.

Kram Anna

2 kommentarer:

  1. Hej där!!
    Så kul att du hittat till min blogg =)

    Låter sååå härligt med poolparty o ishämtning. Fast just nu är det högsommarkänsla hos oss utanför Gbg också!!

    Har inte gett mig på Liljornas utmaning denna gång. För mycket runt studentfirande här -djur är lite klurigt att få med....

    Största molnet på vår himmel är hot om sämre väder nästa vecka...fast vad kan man göra! Håller tummen för uppehållsväder på onsdag så trädgården blir möjlig att använda =)

    Soliga hälsningar Monica

    SvaraRadera
  2. Tjohej
    Va kul att jag vann :)
    Men nästa gång r det du!

    Så du ska till Sverige.
    OK...
    Vissa drömmer om att fara på semester till Spanien och du gör tvärtom :)

    Välkommen "hem"

    SvaraRadera