onsdag 19 januari 2011

Farväl pappa

Fick uppdrag att göra ett kort till en väninnas pappa som hade dött. Kortet skulle skickas med i kistan. En av de största utmaningar jag haft. Diskret och lugnt, hur gör man det när man älskar glitter och rosa.
Som tur var hade jag vunnit denna fina stämpel från Vilda stamps som jag äntligen fick användning för.
Embossade stämpelmotivet. När väninnan fick kortet sa hon fickur förknippar jag med min pappa. Hur bra kunde det inte bli.

Mycket enkel blomma med ett snyggt kors.

Stämpel: Vilda stamps

Kram Anna

3 kommentarer:

  1. Ett underbart kort!
    Du har verkligen lyckats,
    uret utan tid är så "klockren".
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Vilken ära för dig och få ett sådant uppdrag,
    och du lyckades pefekt..
    Det är det underbart "farväl-kort"

    SvaraRadera
  3. Vilket jättefint kort! Passar perfekt till ändamålet.

    /Sara

    SvaraRadera