söndag 22 maj 2011

Channelle nr2

Andra barnkalaset den här helgen och här bara det sprutar ut med kort. Har en lång lista på vad som ska göras och det är ju inte lite. Sedan ligger jag ju efter med mina julkort trodde jag skulle hunnit med ett par till under helgen. Men det blev ju kalas.
Till denna 2 åring blev det en glassätande flicka för flickan älskar glass.
De små glassarna hittade jag när jag var i Magnolia butiken i Borås.

En favorit stämpel.
Stämplar. Magnolia och Arkivet.

kram Anna

4 kommentarer:

  1. Så morsomt kort, og tusen takk for awarden og de flotte ordene:) Jeg har ikke fått tid til å gjøre noe med den ennå, men det kommer;)

    ha en flott dag
    Klem maya

    SvaraRadera
  2. Vilket härligt sommar kort, och vem gillar inte glass??
    Ha en härlig dag!!

    SvaraRadera
  3. Underbara kort! Hoppas att ni hade kul på kalasen. Kram!

    SvaraRadera