onsdag 19 juni 2013

Projekt

Hej alla kära bloggläsare!
Jag är nu på semester men jag håller på med en massa projekt, sy, virka, sticka mm men det stora är att jag har köpt mig en Sverigedräkt som kommer ta mycket av min tid. Tanken är att min mamma och jag ska sy denna tillsammans. Det är massor att brodera men resten känner jag ingen fasa för.


Jag hoppas kunna visa något av dessa saker för er. Har inte alltid tillgång till internet så det blir inte många inlägg här.
Jag önska er alla en fin midsommar.

Kram Anna

4 kommentarer:

  1. Det ska bli spännande att följa din resa med att sy Sverigedräkten.
    trevlig midsommar kram

    SvaraRadera
  2. Wow,va häftigt och sy en egen sverige dräckt,
    min mamma sydde en Ekshärads dräck till min mormor för många år sen,och jag kommer ihåg hur hon svor över skjortan :)
    Må så gott på din semester och ha en trevlig midsommar.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Men du vilken utmaning att sy en sverigedräkt, så spännande att se resultatet sen =) Hoppas du har en härlig semester! Kram!

    SvaraRadera
  4. Ska bli spännande och se din dräkt färdig
    Hoppas att du har en underbar semester

    Kraaaam

    SvaraRadera