onsdag 12 maj 2010

Tävling hos Lena

Hittade en ny tävling där man kan vinna fina papper och klart vill man ju vara med där också. Tävlingen finns hos Lena Scrappar och papprena kan man köpa hos Freja Scrapgård.

Så här står det på Lenas sida:
Så var det då dags för en ny tävling!!!
För ett tag sen blev jag kontaktad av Annette Philip som har designat egna scrapbookingpapper och hon ville sponsra mig med en vinst i en tävling. Å det tackar man ju givetvis ja till...
De är helt nya och designade och tillverkade i Sverige. De finns att köpa påhttp://www.frejas.nu/ och man köper dem i "paket", 6 papper som passar ihop. Här nedan ser ni de fyra olika paketen. OCH jag har förmånen att lotta ut ett av varje till er som besöker min blogg...
För att medverka lämnar du en kommentar, länkar till min sida så får du en extra chans (om du har en blogg, det går bra med en vanlig kommentar också)
Den 22 maj är sista tävlingsdagen och den 23 maj presenterar jag fyra vinnare!!
Lycka till!!
Här nedan visar jag ett av papperna som jag (Anna) gillade.


Lycka till du också. Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar